Sommarlov

 
Efter en natt med cirka två timmars sömn och en flygresa på dryga fyra timmar, så var det bara att hoppa i långklänningen för att fara på bröllopsfest. Sohajbas storebror gifte sig och alla var verkligen sjukt vackra. Tyvärr har jag ingen bild alls från detta. 
 
Sen var det måndag och back to reality. Hade värsta skolveckan någonsin med fysikprov och två kemiprov, fast när fredagen kom var det värt det. Nu var det i princip sommarlov. Den dagen på kvällen bjöd jag över tjejerna på tacos och fika som ett lite sent födelsedagsfirande. Skolåret avslutades på riktigt på tisdagen med en luch på Waldorf med bästklassen. På något vänster bestämde jag och Lydia att vi skulle fira in lovet ordentligt här i Luleå tillsammans med flera andra skolungdomar. På Gültza. Haha vilken kväll.. Upp tidigt och hem till Piteå igen på onsdagmorgon. Min bästa vän genom alla tider tog studenten, fyfan vad hon är bra!!! Såg utspringningen och gick till stan för att se alla överlyckliga studenter hoppa runt på flaken. Sen var det dags för Elins studentmottagning. Tyvärr hann jag och Mathilda bara lämna presenter och plocka med oss varsin muffin innan vi var tvungna att gå igen. Vi skulle vidare på andra äventyr. Mer om det i nästa inlägg!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar