Tillbaka

 
Såg nu att jag inte hade varit inne här sen lovet. Det var som fan. Nu är jag i alla fall tillbaka. Tillbaka till Luleå, till skolan, till en allt stressigare vardag. Tillbaka till verkligheten helt enkelt. Och tillbaka hit då.
 
Annars så rullar det väl på som vanligt. Har hunnit lämna in en rapport 2 min före deadline och det var det mest intressanta i mitt liv just nu. Nej men usch, har nog aldrig varit så stressad. Förra veckan hade vi en hel rad uteblivna lektioner och det var så otroligt skönt. Även idag så blev samhällslektionen inställd så jag kunde skutta iväg in till stan hundra minuter tidigare. UNDERBART. Nu är jag inte ens trött. Jag som i princip brukar vara död efter skolan är inte trött. Fast kanske sover ändå, har inget bättre för mig. Haha typical me.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar